وبلاگ عینک آفتابی

پیوندها

ناراحتی بعد از جراحی فیستول می تواند در هفته اول خفیف تا متوسط باشد که با داروهای مسکن قابل کنترل است. مقدار زمان از دست رفته از محل کار یا مدرسه بعد از عمل معمولاً حداقل است. هیچ محدودیتی برای فعالیت کسی که عمل می کند وجود نخواهد داشت. ناحیه آسیب دیده را سه یا چهار بار در روز در آب گرم خیس کنید. نرم کننده های مدفوع نیز ممکن است توصیه شود. برای جلوگیری از کثیف شدن زهکشی لباس‌هایتان، ممکن است لازم باشد از یک پد گاز یا مینی پد استفاده کنید. چگونگی حرکات روده تاثیری بر بهبودی نخواهد داشت.

 

آبسه چگونه درمان می شود,علت تشکیل آبسه پری آنال چیست,علائم آبسه یا فیستول چیستفیستول بعد از جراحی

 

آیا آبسه یا فیستول عود می کند؟

اگر روش درمانی که انتخاب کردید به طور مناسب انجام شود، بیماری فیستول معمولاً باز نخواهد گشت. اگر روده شما در غیر این صورت طبیعی است، احتمالاً در معرض خطر بیشتری برای ایجاد آبسه دیگری نیستید.

 

فیستول آنال چگونه تشخیص داده می شود؟

برخی از فیستول های مقعدی را می توان از طریق یک معاینه ساده مقعدی تشخیص داد. با این حال، همیشه اینطور نیست. در این صورت، متخصص گوارش شما ممکن است آزمایش های تصویربرداری مانند سی تی اسکن یا کولونوسکوپی را توصیه کند. کولونوسکوپی یک روش تشخیصی است که به پزشک اجازه می دهد تا پوشش رکتوم و روده بزرگ را برای تشخیص خونریزی، زخم و سایر مشکلات بررسی کند.

https://www.sarpoosh.com/medical/health/relationship-between-abscess-fistula.html

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی