وبلاگ عینک آفتابی

پیوندها

۵ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

یکی از راه های داشتن خانه ای زیبا و لوکس، استفاده از شیرآلات با کیفیت با ظاهری چشم نواز است. شیر ظرفشویی دوکاره کی دبلیو  kwc مدل زو بسیار زیبا، پر کاربرد و لوکس می باشد که علاوه بر داشتن شیر جداگانه برای شیر آب معمولی، همزمان قابلیت استفاده بعنوان شیر برداشت اهرمی دستگاه تصفیه آب را دارد.

برند معتبر کی دبلیو سی سازنده انواع شیرآلات بهداشتی (ساختمانی و صنعتی) است که در ساخت محصولات از از بهترین نوع آلیاژ استفاده می کند به همین دلیل این محصولات طول عمر بالاییی دارند و با گذشت زمان کیفیت خود را از دست نمی دهند. شیر ظرفشویی دوکاره کی دبلیو سی kwc مدل زو zoe یکی از بهترین شیرآلات مخصوص آشپزخانه است که بسیار پرطرفدار می باشد، در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم .

شیر ظرفشویی کی دبلیو سی kwc مدل زو zoe

شیرآلات کی دبلیو سی مدل زو از سری شیرآلات پرطرفدار این برند معتبر می باشند. شیر ظرفشویی دوکاره کی دبلیو سی دو منظور  در دو حالت استفاده می شود، بدین صورت که اگر با کمی دقت مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که این محصول دارای دو عدد دسته شیر برداشت اهرمی است که یک شیر برای آب تصفیه شده است و شیر دیگر برای آب معمولی است. کسانی که ببا نصب دستگاه تصفیه آب قصد استفاده از شیر برداشت جداگانه را ندارند می توانند از این شیر ظرفشویی استفاده کنند. آبکاری شیرالات KWC مدل زو zoe بسیار با کمال دقت انجام شده و در ساخت بدنه آن از آلیاژ برنج استفاده شده است تا با گذشت زمان، کیفیت و زیبایی ظاهر خود را از دست ندهد. محصولات برند کی دبلیو سی kwc دارای پنج ۵ سال ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد.

شیر ظرفشویی دوکاره کی دبلیو سی kwc مدل زو zoe

مشخصات شیر ظرفشویی دوکاره kwc مدل زو zoe

  • مدل محصول: شیر ظرفشویی زو zoe دوکاره کروم
  • دارای کاتریج ساخت کشور سوئیس
  • دارای علم با چرخش ۳۶۰ درجه
  • کیفیت بالا در آبکاری محصول
  • استفاده از آلیاژ برنج در ساخت بدنه
  • شلنگ پیستوار ultra-out ساخت اسپانیا
  • govarnosh.ir
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۰۰ ، ۲۳:۰۹
پانیز محمدی

شیر برداشت تصفیه آب اهرمی طلایی با مغزی بزرگ یکی از شیرهای برداشت لوکس و پرطرافدار می باشد و برای انواع دستگاه تصفیه آب خانگی نظیر دستگاه تصفیه آب با روش اسمز معکوس و دستگاه آب شیرین کن فیلتراسیون قابل نصب می باشد. فروشگاه اینترنتی گوارنوش عرضه کننده انواع شیر ظرفشویی اهرمی و ستاره ای با بهترین و قوی ترین برندها می باشد. برای خرید انواع شیر برداشت به قسمت فروشگاه گوارنوش مراجعه کنید.

شیر برداشت اهرمی طلایی
از معیارهای داشتن یک آشپزخانه لوکس و مدرن، نصب یک شیر سینک ظرفشویی بهداشتی زیبا، با کیفیت و منحصر به فرد می باشد. برای ساخت شیر تصفیه آب اهرمی فوق، از آلیاژ خالص استفاده شده است و پس از گذشت مدت زمان طولانی کیفیت و کارایی خود را از دست نمی دهد. شیر اهرمی فوق در رنگ های طلایی و کروم توسط فروشگاه انیترنتی گوارنوش عرضه می گردد. شیرهای برداشت تصفیه آب خانگی در رنگ های دیگری نیز تولید می‌شوند که پرطرفدارترین آن ها، رنگ مشکی و سفید می‌باشد. برای خرید این شیرها می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید:

 

انواع شیر برداشت تصفیه آب خانگی
شیرهای برداشت ظرفشویی شامل دو دسته می باشند: شیر ظرفشویی با دسته اهرمی و شیر ظرفشویی با دسته ستاره ای، این محصولات می بایست از آلیاژ خالص و بی خطر ساخته شده باشند چرا که استفاده از آلیاژ سرب در ساخت آن ها، کیفیت و ماندگاری را کاهش می دهد. ظاهر این شیرها متفاوت هستند اما از نظر عملکرد و کارایی با یکدیگر یکسان می باشند. یکی از مشخصه های کیفیت در انواع شیر، کیفیت و میزان آلیاژ به کار رفته در آن ها می باشد، هرچه شیر تصفیه آب سنگین تر باشد، نشان از کیفیت بالاتر آن دارد. شما عزیزان می توانید شیر اهرمی طلایی با مغزی کوچک را با مراجعه به لینک زیر خریداری کنید.

 

فروشگاه گوارنوش سعی دارد که برای کسب رضایت مشتریان خود، بهترین و با کیفیت  ترین محصولات را با  معتبرترین برندها در اختیارشان بگذارد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی بهمراه بهترین و معتبرترین شیرآلات بهداشتی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۰۱۵۳۲۶۵۶۴
۰۹۱۲۹۵۹۷۱۷۹
در صفحات اجتماعی همراه ما باشید:

اینستاگرام
کانال تلگرام

خرید از https://govarnosh.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۰۰ ، ۲۳:۰۵
پانیز محمدی

آیا می دانید بیماری فیستول مقعدی چقدر جدی است؟ این عارضه می تواند باعث ناراحتی زیادی شود و در صورت عدم درمان ممکن است عوارض جدی ایجاد کند. برخی از فیستول ها می توانند باعث عفونت باکتریایی شوند که ممکن است منجر به بیماری سپسیس شود. این عارضه (سپسیس) وضعیت خطرناکی که می تواند منجر به فشار خون پایین، آسیب اندام ها یا حتی مرگ شود.

در نتیجه اگر هر لحظه احساس کردید که به بیماری فیستول مبتلا شدید، باید سریعا برای درمان آن اقدام کنید.

فیستول مقعدی چیست؟

فیستول به عنوان اتصال غیر طبیعی در دو عضو بدن (مانند راست روده و واژن) یا به عنوان اتصال یک عضو به سطح پوست (مانند راست روده به باسن) تعریف می شود.

یکی از راه هایی که ممکن است فیستول مقعدی ایجاد شود، وجود آبسه است. که یک کانال چرک آلود در بدن می باشد. آبسه ممکن است دائماً با ترشحات بدن مانند مدفوع یا ادرار پر شود که از بهبودی آن جلوگیری می کند. در نهایت به پوست، حفره دیگر بدن یا اندامی نفوذ کرده و فیستول ایجاد می کند.

احتمال ایجاد فیستول در بیماری کرون بیشتر از کولیت اولسراتیو است. تا 50 درصد از افراد مبتلا به بیماری کرون طی 20 سال پس از تشخیص دچار فیستول می شوند. فیستول ها معمولاً با جراحی یا با مراقبت از زخم درمان می شوند.

برای درمان فیستول باید چکار کرد؟

درمان فیستول بسته به محل آنها و شدت علائم متفاوت است. برخی رژیم های غذایی می توانند شدت نشانه های فیستول در یک فرد را به حداقل برسانند ولی هیچگاه آنها را برای همیشه درمان نمی کنند.

به طور کلی می توانیم بگوییم روشهای درمان در دسته های زیر قرار می گیرند:

عکس بهترین درمان فیستول

درمان پزشکی

درمان فیستول مقعدی با جراحی از روش هایی است که سالها برای درمان این بیماری توسط پزشکان انتخاب می شد و در حال حاضر هم با وجود روش های ایمن تری مانند لیزر درمانی همچنان این خط درمانی پابرجاست. برای انجام عمل جراحی فیستول از تکنیک های متعددی استفاده می شود. هر تکنیک و روش مختص نوع خاصی از بیماری است که بنا به تشخیص و صلاحدید پزشک شما انتخاب خواهد شد. این تکنیک ها به شرح زیر است:

  • فیستولوتومی : این روش که در بیش از 90 درصد موارد بیماری کاربرد دارد و با ایجاد یک برش باز طولی تمامی قسمت هایی که در اثر فیستول مقعدی تخریب شده اند به طور کامل تخلیه می شود.
  • فلپ ادونس منت : روش فلپ که مختص موارد بسیار خاص و وخیم است مانند افرادی که در خطر بی اختیاری مدفوع قرار دارند. در این روش با بریدن قسمت هایی از پوست رکتوم یا مقعد اقدام به ترمیم بافت های آسیب دیده می نمایند.
  • پلاگین بیولوژیکی : روش پلاگین که با استفاده از بافت انسانی ( مخاط روده ی انسان ) پلاگین مخروطی شکلی ساخته می شود که آن را توسط بخیه به سر داخلی مجرای فیستول متصل میکنند و از گسترش آن جلوگیری می نمایند.
  • استن : این روش از قدیمی ترین تکنیک های جراحی فیستول است. در این روش با قرار دادن یک نخ بخیه برای مدت 6 الی 12 هفته درون فیستول مقعدی قرار می دهند تا چرک و عفونت داخل آن تخلیه شود.

از بین بردن بیماری فیستول با روش های پزشکی دیگر غیر قابل درمان نبوده و کامل می توان آن را به طور موثر درمان کرد.

درمان خانگی

درمان گیاهی فیستول شاید از بحث برانگیزترین موضوعات پیرامون این بیماری باشد. این بیماری با تخریب بافت ها و عفونت فراوانی همراه است که در صورت عدم درمان مناسب و رسیدگی های پزشکی می توان به شدت عفونی و دردناک شود. از این رو توصیه ی ما برای درمان فیستول فقط خط درمان های پزشکی است.

درمان گیاهی صرفا می تواند در این میان جنبه ی حمایتی و تکمیلی را دارا باشد و با کاهش علائم و نشانه ها همه چیز را موقتا آرام جلوه دهد در حالی که با تاخیر انداختن روند درمان، فیستول مقعدی گسترش می یابد و شرایط وخیم تری را برای بیمار ایجاد می کند.

در کتب طب سنتی به خواص درمانی مواردی از قبیل عسل، پونه ی کوهی، سرکه ی سیب، سیر و روغن درخت چای برای کاهش علائم و نشانه های فیستول مقعدی اشاراتی شده است.

علت

در ناحیه‌ی مقعد غدد متعددی وجود دارند که در حالت عادی ترشحات خود را به درون کانال مقعدی می‌ریزند. در صورتی که مسیر خروجی یکی از این غدد مسدود شود منجر به ایجاد چرک و عفونت می‌گردد که در نهایت با تجمع آن از طریق کانالی باریک به سطح پوست می‌رسد. همان طور که در عکس فیستول مقعدی مشاهده می‌کنید این کانال باریک کاملا مشخص است. این یک نمای کلی از فیستول بود.

پزشکان برای دلایل ایجاد کننده‌ی فیستول مقعدی تئوری های زیر را در نظر می‌گیرند:

  • آبسه‌ی مقعدی که با تخریب بافت ها و عفونت گسترده‌ای در سطح  بدن می‌تواند ظاهر شود.
  • بیماری کرون روده که ناشی از التهابات دیواره‌ی روده‌ی بزرگ به وجود می‌آید.
  • دیورتیکولیت روده که ناشی از التهاب و تورم کیسه هایی کوچک در دیواره‌ی روده‌ی بزرگ است.
  • عوارض ناشی از انجام عمل جراحی در اطراف ناحیه‌ی مقعد می‌تواند ریسک ایجاد فیستول مقعدی را افزایش دهد.
  • هیدرآدنیت چرکی که یک بیماری مزمن پوستی است و با عفونت و آبسه های مکرر در نقاط مختلف پوست بدن از جمله مقعد رخ می‌دهد.
  • ابتلا به بیماری های آمیزشی مانند سیفلیس و کلامیدیا  
  • بیماری سل علاوه بر ریه ها می‌تواند در راست روده هم رخ دهد و به دنبال آن  فیستول ایجاد شود.
  • زایمان طبیعی سخت یکی از عوامل به وجود آورنده‌ی فیستول شناخته شده است.
  • بیماری ایدز که توانایی سیستم ایمنی بدن را به شدت کاهش می‌دهد.
  • سرطان راست روده یا ایجاد تومورهای متعدد در انتهای روده بزرگ خطر ابتلا به فیستول را افزایش می‌دهد.
  • ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن
  • عفونت روده ها
  • ضربه و تروما به ناحیه‌ی مقعد و پارگی آن

بیماری فیستول در زنان

این بیماری در زنان می تواند در هر قسمتی از بدن ایجاد شود ولی بیشترین محل تشکیل آن بین مثانه و واژن است که به فیستول وزیکو واژینال معروف است. گاهی اوقات این عارضه هیچ دردی به همراه ندارد ولی می تواند به مرور زمان مشکلات جدی ایجاد کند. از جمله می تواند موجب بی اختیاری ادرار شده یا نشت عفونت از مثانه و مدفوع را به واژن به همراه داشته باشد. همچنین ، احتمال آلودگی و زخم شدن ناحیه تناسلی را افزایش داده  باعث می شود فرد هنگام مقاربت درد داشته باشد.

ادامه مطلب فیستول مقعدی

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۰۰ ، ۱۴:۳۳
پانیز محمدی

یکی از سوالاتی که افراد مبتلا به بواسیر دارند این است که چه بخوریم تا بواسیر از بین برود؟ یک اصطلاح در پزشکی وجود دارد که می گوید: هر چه غذاهای حاوی فیبر بیشتری مصرف کنید، بدن هیدراته تری دارید! فیبر غذایی یکی از مواد مغذی، مورد نیاز بدن است زیرا که مصرف آن فواید مختلفی از جمله سلامت گوارش، حفظ سلامت قلب، کنترل قند خون، افزایش طول، کاهش حساسیت به خوراکی ها و … را برای بدن به همراه دارد.

همچنین یکی از مهمترین فایده این خوراکی پیشگیری از بیمار های رایج مقعدی مثل بواسیر و شقاق است.

برای درمان بواسیر یا هموروئید چه بخوریم ؟

اگر به دنبال یافتن راه هایی برای درمان هموروئید سری به سایت های پزشکی زده باشید، قطعا با این علت مواجه می شوید که یکی از دلایل اصلی ابتلا به بیماری بواسیر؛ یبوست مداوم و مزمن است.

شما می توانید با داشتن یک رژیم از مواد خوراکی مفید و مناسب غذایی مناسب، علاوه بر جلوگیری از یبوست، از هموروئید هم پیشگیری کنید. اما چطور؟!

تاثیر فیبر غذایی در درمان بواسیر چیست؟

فیبر غذایی نوعی کربوهیدرات بر پایه گیاهی است. این ماده مغذی بر خلاف سایر کربوهیدرات ها در بدن قابل هضم و جذب نیست و در دستگاه گوارش تجمع می کند. اما با این حال وجود آن به شدت برای تنظیم عملکرد دستگاه گوارش ضروری است. این ماده مغذی فواید و تاثیرات جدی برای بدن به همراه دارد و مصرف آن برای همه افراد در تمام گروه های سنی توصیه می شود. از فواید این ماده برای بدن می توانیم به تنظیم فعالیت روده، کاهش وزن، تنظیم قند خون، کنترل کلسترول، کاهش خطر سرطان و … اشاره کنیم.

انواع فیبرهای غذایی

فیبر غذایی به دو دسته زیر تقسیم می شود :

  • محلول : این فیبر در آب حل شده و شامل پکتین، صمغ، و موسیلاژ است و همچنین قابلیت تبدیل به ژل را داشته و به عنوان قوام دهنده عمل می نماید. فیبر محلول با کاهش گلوکز خون و کلسترول کمک می نماید.
  • نامحلول : این نوع از فیبر خاصیت هیگروسکوپیک قوی داشته و می تواند مقدار زیادی آب را به خود جذب نماید، از همین روی سرعت عبور مواد از دستگاه گوارش را افزایش خواهد داد و حجم مدفوع را افزایش داده و در جلوگیری از یبوست موثر است.

مقدار مورد نیاز بدن به فیبر غذایی

بر طبق اظهارات انجمن قلب آمریکا میزان فیبر غذایی در رژیم 2000 کالری در حدود 25 گرم است. البته نیاز روزانه به این ماده مغذی به عواملی مانند سن و جنسیت بستگی دارد. به طور مثال نیاز روزانه زنان زیر 50 سال در حدود 21 تا 25 گرم و مردان زیر 50 سال 30 تا 38 گرم است. همچنین کودکان در سنین بین 1 تا 18 سال به 14 تا 31 گرم در روز نیاز دارند.

فواید فیبر غذایی برای پیشگیری و درمان بیماری های بواسیر(هموروئید) و شقاق

یکی از مهمترین اثرات مصرف غذاهای فیبر دار بر روی بدن حفظ سلامت دستگاه گوارش و جلوگیری از یبوست است، از آنجایی که این ماده در داخل دستگاه گوارش قابلیت هضم و جذب ندارد، در روده تجمع کرده و مقدار زیادی آب به خود جذب می کند  پس مصرف آن می تواند حجم مدفوع را افزایش دهد، در نتیجه عبور مدفوع حجیم تر و البته نرم تر از دستگاه گوارش مانع آسیب به آن می شود. مهمترین علت بروز بیماری های مقعدی نظیر بواسیر و شقاق ابتلا به یبوست مزمن است زیرا عبور مدفوع سفت می تواند موجب آسیب به انتهای دستگاه گوارش شود. در نتیجه با مصرف کافی از این ماده مغذی می توان یبوست را کنترل و از بواسیر (هموروئید) و شقاق پیشگیری نمود.

نوشیدنی و مایعات

نوشیدن آب یکی از موثر ترین روش ها برای نرم شدن مدفوع، دفع راحت تر و جلوگیری از یبوست می باشد. اگر کسی هستید که به طور مداوم دچار یبوست می شوید یا دیر به دیر احساس اجابت مزاج دارید، نوشیدن دو لیوان آب ولرم پیش از خوردن صبحانه می تواند کمک چشمگیری به دفع مزاج شما کند. به علاوه زمان های دفع را منظم می کند.

به طور کلی نوشیدن 8 تا 10 لیوان آب در روز الزامی است. همچنین می توانید در کنار آن از نوشیدن آب میوه های طبیعی و نوشیدنی های غیر الکلی بر پایه آب کمک بگیرید.

عکس کودک در حال نوشیدن آب برای پیشگیری از یبوست

خوراکی های حاوی مواد معدنی

برخی از ویتامین ها می توانند برای کمک به درمان هموروئید موثر باشند. از جمله:

  • ویتامین کا K: ویتامین K به دلیل داشتن خاصیت انعقادی؛ میتواند به پیشگیری از ابتلا به علائم بواسیر کمک کند. این ویتامین مقوی در سبزیجاتی مانند کاهو و اسفناج یافت می شود.
  • ویتامین سی C: این ویتامین خاصیت ضد التهابی داشته و به برطرف کردن علائم بیماری ها از جمله بواسیر کمک می کند.
  • منیزیوم mg: این ویتامین به حفظ آب بدن کمک می کند و از این طریق باعث نرم شدن مدفوع می شود.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۰۰ ، ۱۲:۴۷
پانیز محمدی

متاسفانه بیماری های نشیمنگاهی امروزه تبدیل به یکی از دغدغه های بزرگ افراد در تمامی گروه های سنی زنان و مردان شده است. این بیماری ها در دسته شقاق مقعدی، کیست مویی، بواسیر یا هموروئید، فیستول و زگیل تناسلی جای دارند. افراد مبتلا به این بیماری ها به دلیل درد و سوزش غیر قابل تحمل و از طرفی دیگر به خاطر برخی علائم خطرناک مانند خونریزی، سریعا برای درمان بیماری خود اقدام می کنند. 

درمان عارضه های نشیمنگاهی به طور کلی به دو روش جراحی و غیرجراحی تقسیم بندی می شود. روش های جراحی شامل عمل جراحی سنتی و درمان با لیزر می باشند. که در گذشته بیشتر از روش سنتی استفاده می شده است و امروزه به دلیل معایب آن؛ پزشکان از لیزر درمانی استفاده می کنند.

در این مقاله قصد داریم شما را با معایب عمل جراحی سنتی هر یک از بیماریهای نشیمنگاهی آشنا کنیم.

خطرات درمان شقاق به روش جراحی

طی عمل جراحی شقاق به روش سنتی پزشک با استفاده از تیغ جراحی ممکن است لبه های زخم را ببرد یا چند زخم کوچک ایجاد کند تا اسپاسم یا همان فشار وارد شده به مقعد از بین رفته و زخم شروع به ترمیم کند. به نقل از cliniczarei.com : این جراحی به عنوان آخرین راه برای درمان این بیماری صورت می گیرد یعنی اگر سایر درمان ها مثل استفاده از رژیم غذایی پرفیبر، مصرف نرم کننده های مدفوع، بوتاکس و … پاسخگوی درمان نباشد، درمان شقاق با جراحی اسفنکتروتومی صورت می پذیرد.

امروزه جدید ترین روش درمان شقاق با جراحی اشعه لیزر است که طی نیم ساعت به صورت سرپایی انجام گرفته و زخم را جوش می دهد. پس از درمان با لیزر احتمال هرگونه عفونت وجود ندارد.

بیماری شقاق چیست؟

شقاق مقعدی یا فیشر آنال که یکی از انواع زخم های مقعدی می باشد، یکی از بیماریهای بسیار دردناک است که معمولا به صورت عمودی در داخل رکتوم یا خارج از آن ایجاد می شود. این عارضه یکی از شایع ترین علائم یبوست است.

از آنجا که بیماری شقاق مقعدی بسیار رایج است، بعضی از افراد هر چند وقت یک بار به آن دچار می شوند. این زخم گاهی به خودی از بین می رود ولی اگر فردی دچار یبوست مزمن باشد شکاف شقاق در داخل کانال رکتوم ایجاد می شود و بسیار دردناک است.

image_7c8f31f57081e07a6b6156ea9ff2ebdc3900eadd

خطرات عمل جراحی کیست مویی

افرادی که در طول روز زمان زیادی را می نشینند، در معرض ابتلا به بیماری کیست مویی قرار دارند. عمل جراحی کیست مویی به دو روش باز و بسته انجام می شود. 

در عمل باز دکتر کیست را تراشیده و محل خالی شده را با گاز استریل پر کرده و پانسمان می کند. یکی از عوارض یا خطرات رایج این روش این است که ممکن است ناحیه گود شده عفونت کند یا بیماری برگردد که عود بیماری در برخی از افراد اتفاق می افتد.

جراحی بسته به این صورت است که قسمت عفونی تخلیه شده بخیه می خورد و بنا به تشخیص پزشک ممکن است به پانسمان نیاز داشته باشد. اگرچه خطرات بسته نسبت به باز کمتر است ولی باز هم احتمال عفونت زخم در صورت عدم رسیدگی وجود دارد.

ایمن ترین روش جراحی برای عمل کیست مویی لیزر CO2 است که هر گونه عفونت را سوزانده و از بین می برد. این روش نیاز به پانسمان ندارد و عفونت هم نمی کند.

بیماری کیست مویی چیست؟

به گزارش از کلینیک اچ پی وی؛ کیست مویی یا سینوس پیلونیدال که در انگلیسی با نام Pilonidal cyst شناخته می شود، یکی از شایع ترین بیماری های نشیمنگاهی در بین جوانان، افراد مسن و به خصوص مردان است. که در اثر برگشتن مو به داخل پوست و رشد آن اتفاق می افتد. اگر کیست مویی درمان نشده باقی بماند، عفونت ایجاد شده و در موارد بسیار حاد می تواند وارد جریان خون شود. این عارضه در هر قسمتی از پوست می تواند اتفاق بیفتد ولی شایع ترین آن از نوع مقعدی یا همان پایین کمر می باشد. خوشبختانه امروزه با وجود درمان کیست مویی با لیزر؛ هیچ نگرانی در رابطه با این بیماری وجود ندارد چون به صورت قطعی عفونت را از بین می برد.

image_7d325c191570494f98691e3146236d561dab1c5d

خطرات عمل جراحی بواسیر

متاسفانه افراد زیادی از این بیماری رنج می برند و هموروئید چه از نوع داخلی یا گونه خارجی باشد، امروزه با دو روش جراحی سنتی و عمل با لیزر قابل برداشتن است. در عمل جراحی هموروئید پزشک با تیغ جراحی بواسیر باد کرده را برش زده و بر می دارد. بیماران بعد از عمل درد بسیار زیادی دارند و معمولا به سختی می نشینند. یکی از خطرات رایجی که پس از عمل بیماران به آن دچار می شوند، تنگی سوراخ مقعد است.

بیماری بواسیر چیست؟

طبق آمار بواسیر یا هموروئید شایع ترین بیماری نشیمنگاهی است که معمولا از هر دو نفر یکی از آنها به آن مبتلا می شود. خود بیماری در حقیقت سیاهرگ ها متورم مقعد است که در داخل رکتوم یا خارج از آن باد می کنند و بالشتک هایی به نام عارضه هموروئید را به وجود می آورند. بهترین روش درمان بواسیر نیز لیزر است.

بیماری های نشیمنگاهی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۰۰ ، ۱۱:۳۰
پانیز محمدی