وبلاگ عینک آفتابی

پیوندها

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است


«در لنز عینک‌های ارزان ماده‌ای به نام (Triace tate) است که فقط ۴۰ درصد ازUV را جذب می‌کند و برای چشم بسیار مضر هستند بنابراین بهترین راه شناخت عینک‌های استاندارد، استفاده از دستگاه UV متر است که اغلب در عینک‌فروشی‌های معتبر یافت می‌شود.»


بدون استفاده از دستگاه «یووی متر» جهت شناخت استاندارد بودن عینک‌های آفتابی، تشخیص یک عینک آفتابی مناسب، حتی برای چشم پزشکان نیز سخت و غیرممکن خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۹
پانیز محمدی


در حال حاضر با عبور از خیابان های اصلی و فرعی شهر فروشندگانی را می بینیم که عینک های آفتابی را در معرض دید همه قرار داده اند و از مارک و برندهای اصلی را برخوردار هستند و دارای قیمت های نازلی نیز هستند. عینک های آفتابی ساخته شده بوسیله شرکت های معتبر دارای استاندارد های ویژه ای هستند و از لحاظ کیفیت بدنه و عدسی آن خیلی عالی و با دوام هستند. ویژگی های عینک های اورجینال در شفافیت خالص عدسی و نوع کیفیت قابل عینک ها است.


عینک آفتابی اورجینال


عدسی های ساخته شده استاندارد نور را به صورت صحیح و کاملا دقیق به جانب چشمان ما هدایت می نماید و با دقت و ظرافت ویژه ای تولید می شوند ولی در مدل های غیر اصلی آن احتمال دارد همه چیز شبیه نمونه و مدل اصلی باشد ولی در حقیقت به جای فایده رساندن به شما، به خاطر نقص هایی که در عبور نور به جانب چشمان شما دارند دچار سردرد هایی شوید و در برخی اوقات احتمال دارد سبب ضعیفی در چشمان تان گردد. بنابراین با گزینش یک عینک آفتابی اورجینال سلامتی چشمان تان را برای همیشه ضمانت کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۸
پانیز محمدی