وبلاگ عینک آفتابی

پیوندها

تاریخ انقضای رژ لب

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۸ ب.ظ


هر لوازم آرایشی تاریخ انقضای خود را داشته که معمولاً بر روی بسته بندی آن درج می شود، به علاوه محصول دارای تاریخ انقضای دیگری است مدت زمان استفاده از محصول پس از باز شدن آن را نشان میدهد. در اینجا به برخی از این تاریخ انقضا ها می پردازیم:

تاریخ انقضای رژ گونه

شاید تصور کنید که رژ گونه به سبب ماهیت خشک بودن تاریخ انقضا ندارد؛ اما تصوری غلط است زیرا این ماده آرایشی مانند دیگر  موارد دارای تاریخ انقضایی می باشد، این موضوع در مورد نوع کرمی آن بسیار مهم است. تاریخ انقضای این ماده آرایشی بین 12 تا 18 ماه است.

تاریخ انقضای رژ لب

رژلب از آن دسته لوازم آرایشی است که دیر فاسد می شود، اما به دلیل برخورد زیاد با لب و دهان نباید از آن ها زیاد استفاده کرد. خصوصا بعد از سرماخوردگی یا بیماری های دهان و لب، رژلب تان را عوض کنید. ظاهر رژ لب فاسد شدن آن را نشان می دهد. رژ لب های جامد وقتی سفت می شود و خوب روی لب نمی نشیند و رژلب های مایع وقتی چسبناک می شود، باید با آن ها خداحافظی کنید. عمر مفید یک رژلب بین 12 تا 18 ماه است.

تاریخ انقضای مداد چشم

مداد چشم به سبب ارتباط مستقیم با عضو مستقیم مثل چشم ها اهمیت بسیاری دارد، برای این که امر مداد چشم خود را افزایش دهید آن را مرتباً بتراشید تا پوشش بیرونی آن تراشیده شود، عمر هر مداد 18 تا 24 ماه است.

تاریخ انقضای ریمل

ریمل جزو یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی محسوب می شود که خانم ها برای زیباتر نشان دادن چشم های خود آن را مدام استفاده می کنند اما باید توجه داشت برای کاهش عوارض چشمی هر ریملی تنها 3 تا 4 ماه تاریخ انقضا دارد و گذشت این تاریخ به منزله دور انداختن آن است. هر زمانی که شما برس ریمل یا خط چشم خود را به درون مخزن آن فرو می برید در واقع آن را در میان باکتری ها فرو خواهید برد. در واقع این محصول دارای کوتاه ترین طول عمر است. از این رو اگر مایلید چشمان خود را از خطر ابتلا به عفونت ها دور کنید، بهتر است خساست به خرج ندهید و زود به زود ریمل تان را عوض کنید.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۱
پانیز محمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی